Tis. 15.03.11

Igår blev det lammfärsbiffar och ungsgrönsaker, men är sjuk så jag åt knappt något. Låter ju bra men jag behövde ju såklart förstöra det genom att äta 3 digestive kex, inte bra.. Men annars tycker jag dagen var rätt bra :)
Skulle ha vägt mig imorse men jag glömde.. Men jag vet inte om jag vågar heller. Jag väger säkert mycket mer än jag tror.

Idag är jag hemma från skolan, är sjuk. Inatt väckte min pojkvän mig flera gånger och frågade hur jag mådde för jag var tydligen helt kokhet och kallsvettades galet mycket. Mår oftast bra på morgonen men på kvällen mår jag helt galet dåligt.
Har precis ätit klart min frukost och det blev hallon/mango smoothie, kaffe, te och 1 banan. 
Till lunch ska jag nog göra havregrynsgröt och kanske 2 ägg (men jag äter bara äggvitan)



Eeehh snygg!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0