Size Zero

FML. Det finns inge havregryn, buuhu. Nej men det är lugnt, blir en bit hälsobröd (hembakt,inget socker), 2 ägg och kaffe. Kanske en frukt.
Men ville ba säga att sökte runt på nätet och där stod det

En kvinna med size zero mått har:
bystmått: 80 cm
midjemått: 59 cm
Höftmått: 82 cm

Vet ni om detta stämmer?

Jag mätte iaf mig precis och jag hade:

Bystmått: 87cm
Midjemått: 65cm
Höftmått: 84cm

Jag har oftast storlek 36 eller 38, och size zero ska representera storlek 30. Känns som måtten är lite för stora för att kunna ta ner mig så många storlekar? Aja vi får se för jag ska fanemej ha size zero måtten den 1 maj. Japp. Så ska det bli. Tagga.








Kommentarer
Postat av: Evelina

åååh du kommer lyckas :) <3 jag gjorde ju det förra sommaren så klart du kommer det med :) sen blev man olyckligt kär ingen bra kombination hahah- fy känner mig som fatso själv nu.

Vi väger oss ihop imorgon :) kommer vara hemskt, hatar vara över 50kg :(

Jaaa sjukt snyggt skulle det vara, allt är snyggt till smala bruna ben :) hahah.



Ja underbara solen då kan man gå mycket mer å springa ut med, utan att frysa ihjäl. Har varit så lat för det dumma vädret länge nu, fyfan. Man kommer hem å fryser så orkar man inte ge sig iväg till gymmet. Fy dålig stil!

Men nu jävlar :) :) <3<3<33 Stay strong

2011-03-15 @ 13:19:12
URL: http://truthandfaith.blogg.s
Postat av: johan

Du har nästan samma mått som mig (som är kille), dock är din midja mycket smalare än min, men annars är vi nästan identiska kopior! Jäkla skit att det är så svårt att gå upp i vikt! :-) Hur kom jag in på din blogg? Jo, mätte just min midja och lite och googlade hur man skulle mäta midjan, stuss mfl.



Första gången i mitt liv jag gör en Bloggkommentar. :-)



Ha det bra!



/ Skinny Johan

2011-08-03 @ 03:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0