nystart

Det är 10 skolveckor kvar tills det blir sommarlov. Ska jag alltså nu gå ner typ 10 kg på 10 veckor? Aa, tydligen.
Nej men nu ska vi köra stenhårt tycker jag. Det är lika bra att ta tag i det nu på en gång.

Jag startade främst den här bloggen för att jag vill hålla koll på mig själv, skriva ner allt jag ätit och kunna reflektera på allt, och även såklart att kunna prata med alla andra ni som vil gå ner. Så vi kan peppa varandra! :)

Idag än så länge har jag ätit:

F: 1 ½ macka, med äggvita. (mjuk bröd dock.... dåligt), kaffe, egenpressad apelsin juice (litet glas)
L: Parmaskinka, lite kyckling/pasta wook, sallad. Även en mjukmacka här
(har fet stil på allt dåligt jag äter!!) BLÄ

Är as sjuk så vill inte träna, men ska försöka göra lite övningar osv senare ikväll. Finns ju massa bra på youtube!

Peace & Love
E.


(vill vara såhär lycklig och smal i sommar... TAGGA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0