Fruktade vågen

Kom på nu att jag glömde väga mig idag igen. Äter alltid frukost direkt när jag vaknar. Matvrak. Åt sämsta frukosten idag. Eller jag skulle skippat mjukmackan. Får göra mig av med den genom en promenad senare idag.
Jag vill trräääääääääänaaaaaaa! Men jag är sjuk och är hemma från skolan så får inte det för mina föräldrar, mamma är ju även hemma hela dagarna så kan inte smita iväg. Som tillägg på detta har jag fått min mens och vi vet ju alla vad som händer då = SOCKERRRRR
Men nej jag ska stå emot :) och bli så himla vacker (vacker=smal). ÅÅH jag kan bara tänka mig att ligga där isängen med min pojkvän och känna mig så liten och skör ist för som nu när jag är som en flodhäst som rör sig, jorden skakar ju typ. Äckliga jag. Men jag ska inte vara negativ nu, utan bara tänka på det positiva, va härligt allt kommer bli när jag är smaaal (ist för att tänka på hur dåligt allt är nu)!

Nu ska jag iaf dricka lite kaffe och läsa ELLE som kom igår. Efter det ska jag plugga och sen mäta min kropp med måttband. (alltså omkretsen runt låret, överarmen, midjan, höftmåt... osv) Lägger upp de här sen :)


HA EN BRA DAG FINISAR


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis. tack för omtanken, det värmer. jag har kontakt med psykolog och läkare, så "det är lugnt". take care, krya på dig!!

2011-03-17 @ 12:33:17
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej! Har du slutat blogga helt? ;/

Kram

2011-05-19 @ 13:19:00
URL: http://sharingthesecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0